Storno můžete provést zcela jednoduše přes "Moje objednávka" nebo přes náš servisní tým faxem nebo zadat telefonicky.
Aktualizace stavu probíhá několikrát za den přes náš skladový servis.
To je možné. Nebezpečí je v tom, že zboží, které jste ráno např. v přítomnosti Vašeho zákazníka prodali jako volně dostupné není již v poledne na skladě. Odložením zboží do košíku není zboží automaticky rezervované. Proto doporučujeme zakázky vždy ihned odeslat.
Náš servisní tým je Vám rád k dispozici pro Vaše otázky k objednávce.
Zde naleznete naše kontaktní údaje.
Po náležitém doručení Vaší objednávky obdržíte ihned e-mail s potvrzením objednávky a s číslem zakázky. Dále je Vaše objednávka přístupná v obchodě pod "Moje objednávka".
U webového obchodu máte výrazně časovou výhodu! Oproti normální objednávce přes telefon nebo fax máte totiž přístup k našemu zboží 24 hodin 7 dní v týdnu. Vaše objednávky jdou přímo bez oklik do našeho skladového hospodářství a tam budou automaticky dále zpracovány.